woensdag 13 februari 2013

3 kaartjes en dierentuin.

Goedemiddag allemaal! 

Ik heb gisteravond weer 3 kaartjes gemaakt, 

Een ervan is voor een collega, die moeder geworden is. 

Het was super leuk om kaarten te maken!!! 

Hierbij het resultaat : 


deze is voor mijn collega. 






Dit weekend heb ik een super leuk weekend gehad, 
samen met mijn vriend ben ik onder andere naar een dierentuin geweest, hierbij een aantal foto's van bij de dieren die we daar gezien hebben : 


een baby olifantje!!!


hoe bijzonder : ze liggen zo mooi, zo dichtbij!




het was echt helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!! 
Wat we ook zo bijzonder vonden, was dat je zo dichtbij de dieren kon komen! 
ook lag er dit weekend sneeuw, 
het was dus erg mooi overal!! 


gelukkig was het niet te koud, en was het heel rustig in de dierentuin. We hadden alle tijd om de dieren rustig te bekijken!

in een ander berichtje heb ik wel eens verteld wat voor dieren ik allemaal zelf heb, onder andere 2 hamsters, Knuf en Hummertje. 2 weken geleden is Hummertje overleden. het is altijd heel jammer was een huisdiertje dood gaat! maarja, ze worden ook niet oud, ongeveer 2 jaartjes. En hummertje beet, dus ik kon hem nooit echt knuffelen. we hebben sinds afgelopen zaterdag een nieuwe hamster, omdat mijn broertje deze mocht uitkiezen, en een naam mocht bedenken, heeft hij nog geen naam, mijn broertje kan niet kiezen, haha! 
De kleine hamster, die moet nog even wennen aan zijn nieuwe hok, maar als ik een foto kan maken, zal ik die daarna posten op mijn blog! het is een heel lief klein beestje, met een witte buik, en wit grijs op zijn ruggetje!! 






3 opmerkingen:

  1. Wat sneu dat je hamster is overleden!!
    Mooie foto's van de dierentuin zeg en leuke kaartjes heb je gemaakt! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes! Leuk gedaan.
    Leuk dat je de dieren van zo dichtbij kon zien. Ze gingen er echt voor zitten hè? haha
    Succes met het uitzoeken van een leuke naam van jullie nieuwe hamstertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey via crafty swap ben ik bij je blog terecht gekomen. Leuke kaarten maak je.
    Kom je ook eens bij mij kijken?

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen