vrijdag 25 januari 2013

knuf en kaartjes



Hallo Bloggers,

Ik heb gister 2 nieuwe magnolia kaartjes gemaakt.
Een ervan is met de nieuwe Serrie "with love". 

Maar eerst wil ik jullie eerst voorstellen aan mijn Hamster Knuf  : 


Ze komt daar even kijken wat ik aan het doen ben, haha! 



dit zijn mijn 2 nieuwe kaartjes, bij de eerste kaart moet ik de magnolia nog inkleuren 
maar ik wist nog niet zo goed welke kleur ik de kaart wilde maken, dus daarom moet ik dat nu nog doen. 



Deze armband heb ik gister gemaakt, ik vind het zelf heel mooi geworden!
Ik ga het wel verkopen, want je kan niet alles houden wat je maakt! 


2 opmerkingen:

  1. wat een scheetje:0)Baloe is ook altijd nieuwsgierig haha...
    Leuk zijn ze he die nieuwe stempels? Misschien is het handig een kleurenkaart te maken, zo kun je de kleuren bij het papier houden en kun je makkelijker kiezen! Mooie armband zeg, maak je die ook in de kleur paars?:0)
    p.s; de robot kun je het beste uitzetten...

    tot blogs/mails!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Maud! En Knuf is superschattig!!

    BeantwoordenVerwijderen